Goede avond,
Meneer De Potter Norbert is overleden
Zijn super plus kaart nr is 0450081729633.
Zou het mogelijk zijn om zijn punten op mijn kaart te zetten
De Potter Kathleen
Super plus kaart nr is 0450051798416
Na zovele weken, meerder pogingen en schriftelijke belofte van ene ‘Lies’ nog altijd geen nieuwe klantenkaart ontvangen: hou ze dan maar! Natuurlijk koop ik nooit meer iets bij delhaize, wat denkt ge wel…
En waar haalt ge dat stompzinnig voornaampjes- en jij/jou-gedoe? Moet dat uw essentiële klantonvriendelijkheid verhullen?
vandaag maar de helft van mijn online bestelling ontvangen. Ik heb dit gemeld aan de chauffeur maar deze kon daarop niet antwoorden “zou eventueel terugkomen als er een vergissing is”. Daarop klantendienst gebeld: lang moeten wachten en nadat ik uiteindelijk een persoon aan de lijn kreeg ging deze het nakijken. Na 10 minuten aan de lijn blijven, nog steeds geen reactie. Ook chat niet beschikbaar. Zeer teleurgesteld in de communicatie met Delhaize! maar wat met mijn niet geleverde bestelling die wel betaald is!
ik ben zaterdag naar deze winkel geweest in Dendermonde en kocht er voor 242,25 gerief maar aan de kassa stonden ze mij niet helpen toen ik ook mijn leeggoed van 0,90 aangaf en er dus niets op mijn account plaatsen; hoe os ik dit op aub
De potter Kathleen
09/04/2022 om 17:32Goede avond,
Meneer De Potter Norbert is overleden
Zijn super plus kaart nr is 0450081729633.
Zou het mogelijk zijn om zijn punten op mijn kaart te zetten
De Potter Kathleen
Super plus kaart nr is 0450051798416
Bart Maréchal
20/05/2022 om 12:46dossier 01568638
Na zovele weken, meerder pogingen en schriftelijke belofte van ene ‘Lies’ nog altijd geen nieuwe klantenkaart ontvangen: hou ze dan maar! Natuurlijk koop ik nooit meer iets bij delhaize, wat denkt ge wel…
En waar haalt ge dat stompzinnig voornaampjes- en jij/jou-gedoe? Moet dat uw essentiële klantonvriendelijkheid verhullen?
reydams
24/06/2022 om 10:56vandaag maar de helft van mijn online bestelling ontvangen. Ik heb dit gemeld aan de chauffeur maar deze kon daarop niet antwoorden “zou eventueel terugkomen als er een vergissing is”. Daarop klantendienst gebeld: lang moeten wachten en nadat ik uiteindelijk een persoon aan de lijn kreeg ging deze het nakijken. Na 10 minuten aan de lijn blijven, nog steeds geen reactie. Ook chat niet beschikbaar. Zeer teleurgesteld in de communicatie met Delhaize! maar wat met mijn niet geleverde bestelling die wel betaald is!
Chantal Moens
15/12/2023 om 17:45Hopelijk op een goed resultaat verblijven wij.
Met beleefde groeten
Hebbelinck patrick
Van der Straeten Alfons
03/06/2024 om 08:48ik ben zaterdag naar deze winkel geweest in Dendermonde en kocht er voor 242,25 gerief maar aan de kassa stonden ze mij niet helpen toen ik ook mijn leeggoed van 0,90 aangaf en er dus niets op mijn account plaatsen; hoe os ik dit op aub