• deboeverie Corinne
    30/09/2023 om 11:59

    Geachte,
    Ik ben reeds jaren klant bij jullie nog voor jullie nieuwe winkel open ging in kuurne ,colruyt in het ring shopping center
    Wat mij eigenlijk stoort is in bepaalde winkels dus in kortrijk en kuurne zelf is dat de koffiemachines regelmatig uit dienst zijn , wat natuurlijk kan gebeuren maar het personneel zet dan een bericht met tydelijk buiten gebruik, maar dat tijdelijk duurt heel lang voor het koffiemachien hersteld wordt , wat mij echter heel erg stoort is dat de wijnproeverij wel altijd doorgaat en dit niet zo verstandig is van colruyt
    Mensen moeten straks na boodschappen terug de baan op en wij als klanten zien ook wel dat er koppels komen om zogezegd te proeven ,
    maar het blijft echter niet bij 1,2,3 kleine glaasjes , sommige mensen hebben daar dan ook hun bedenkingen bij ,tja den drank blijft open maar de koffiemachine waar niemand dronken of tipsee van wordt
    tja
    ik zou toch beleefd met aanvraag willen vragen om de koffiemachines ttijdig te willen herstellen aub,valt ook op dat dit minder gebeurde voor
    onze vriend CORONA of heb ik het mis
    ik blijf bij mijn besluit dat men,meer kan genieten van een tas goeie koffie , dan dat rode of witte gevaarlijke spul
    Vele winkels bieden trouwens hun klanten koffie aan
    Groeten

  • Nelly lemmens
    20/12/2023 om 09:58

    Gisteren 19 Dec,rond 18 uur mijn eerste bezoek Tessenderlo.
    Onbeschoft personeel aan de kassa !
    Nog nergens voor gehad.Normaal ga ik naar Averbode ,altijd vriendelijk ontvangen .

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Dirk Verhelst
    07/01/2024 om 15:50

    Eind december 2023 heb ik gevulde kalkoen besteld voor nieuwjaarsfeest op 6 januari 2024 met kinderen en kleinkinderen. Bevestiging gekregen van reservatie met reservatienummer 6992054 om af te halen op zaterdag 06/01 tussen 9 en 10u in uw winkel op linkeroever. Tot zover alles OK tot ik op zaterdag, toen ik onderweg was voor de afhaling, telefoon kreeg in de wagen van de beenhouwerij op LO met de melding dat de afhaling niet mogelijk was omdat er nergens geen kalkoen meer te krijgen is. Na veel getelefoneer heb in een bonapp winkel en in colruyt te Beveren nog enkele gevulde filets gevonden. Ik had graag een antwoord bekomen hoe dit mogelijk kan zijn, dat alles bevestigd wordt en wij gerust waren ,en dat op het allerlaatste moment alles wordt afgebeld. Mijn vertrouwen in Colruyt krijgt hierdoor toch een ernstige deuk en na telefonisch gesprek met enkele mensen verwacht ik toch een tegemoetkoming van colruyt. Uw antwoord tegemoetziende verblijf ik , hoogachtend , Dirk Verhelst
    Xtra 8159 2325 2665

  • Alex Williams
    05/02/2024 om 18:03

    Ik ben verhuist naar Fruithoflaan 33 bus 5, 2600 Berchem

  • Herman en Christiane De Backer-Jacobs
    21/04/2024 om 12:56

    Geachte mevrouw, mijnheer,
    Op 17.04.2024 hebben wij in Colruyt Lokeren 2,5 kg Laurette vastkokende aardappelen aangekocht art.nr.22313 aan 4.99 €. Toen ik vandaag (zondag 21.04) de zak opende zag ik bij van de eerste oogopslag dat deze aardappelen van betreurenswaardige kwaliteit waren, (beschadigingen – blauwe vlekken – sneden van scherpe voorwerpen – rotte vlekken – steken van aaltjes). Ter staving heb ik even geverifieerd : op 308 gr netto aardappelen had ik een verlies van 346 gr
    onbruikbare rest (dus meer dan 50 % !).
    Ter info de gegevens welke ik op de verpakking vond :
    Laurette vastkokende aardappelen t.m.h.t. 04.05.2024
    Oorsprong Frankrijk / Kaliber 38 – 60 mm
    Nr. verpakker 74579 27241
    andere nrs. op verpakking 5400141 388404
    08637 001 00
    Deze aardappelen zijn bij ons gestockeerd in normale omstandigheden en in het duister.
    Ik denk dat het zeker noodzakelijk is om met uw leverancier in gesprek te gaan en hem te wijzen op de belabberde kwaliteit van zijn waren.
    Met beleefde groeten,
    Herman De Backer

  • Miet
    14/06/2024 om 10:20

    Ik bestelde 9/6/2024 via Collect&Go een product met een hoeveelheidskorting vanaf 3 stuks. Aangezien het product ruim boven de gewoonlijke prijs stond geafficheerd en de hoeveelheidskorting de moeite was, kocht ik 3 stuks.
    Bij controle van het kasticket bleek de hoeveelheidskorting niet verrekend. Na contact met de klantendienst blijven zij de hoeveelheidskorting ontkennen . Ondanks screenshot uit de Collect & Go app waarin de hoeveelheidskorting zwart op wit staat.
    Het gaat alles samen over een korting van amper 4€. Blijkbaar te veel voor Colruyt om een eerlijke dienstverlening te geven, en een klant tevreden te houden.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe

Gelijkaardige bedrijven