Geachte,
Ik ben reeds jaren klant bij jullie nog voor jullie nieuwe winkel open ging in kuurne ,colruyt in het ring shopping center
Wat mij eigenlijk stoort is in bepaalde winkels dus in kortrijk en kuurne zelf is dat de koffiemachines regelmatig uit dienst zijn , wat natuurlijk kan gebeuren maar het personneel zet dan een bericht met tydelijk buiten gebruik, maar dat tijdelijk duurt heel lang voor het koffiemachien hersteld wordt , wat mij echter heel erg stoort is dat de wijnproeverij wel altijd doorgaat en dit niet zo verstandig is van colruyt
Mensen moeten straks na boodschappen terug de baan op en wij als klanten zien ook wel dat er koppels komen om zogezegd te proeven ,
maar het blijft echter niet bij 1,2,3 kleine glaasjes , sommige mensen hebben daar dan ook hun bedenkingen bij ,tja den drank blijft open maar de koffiemachine waar niemand dronken of tipsee van wordt
tja
ik zou toch beleefd met aanvraag willen vragen om de koffiemachines ttijdig te willen herstellen aub,valt ook op dat dit minder gebeurde voor
onze vriend CORONA of heb ik het mis
ik blijf bij mijn besluit dat men,meer kan genieten van een tas goeie koffie , dan dat rode of witte gevaarlijke spul
Vele winkels bieden trouwens hun klanten koffie aan
Groeten
Gisteren 19 Dec,rond 18 uur mijn eerste bezoek Tessenderlo.
Onbeschoft personeel aan de kassa !
Nog nergens voor gehad.Normaal ga ik naar Averbode ,altijd vriendelijk ontvangen .
Eind december 2023 heb ik gevulde kalkoen besteld voor nieuwjaarsfeest op 6 januari 2024 met kinderen en kleinkinderen. Bevestiging gekregen van reservatie met reservatienummer 6992054 om af te halen op zaterdag 06/01 tussen 9 en 10u in uw winkel op linkeroever. Tot zover alles OK tot ik op zaterdag, toen ik onderweg was voor de afhaling, telefoon kreeg in de wagen van de beenhouwerij op LO met de melding dat de afhaling niet mogelijk was omdat er nergens geen kalkoen meer te krijgen is. Na veel getelefoneer heb in een bonapp winkel en in colruyt te Beveren nog enkele gevulde filets gevonden. Ik had graag een antwoord bekomen hoe dit mogelijk kan zijn, dat alles bevestigd wordt en wij gerust waren ,en dat op het allerlaatste moment alles wordt afgebeld. Mijn vertrouwen in Colruyt krijgt hierdoor toch een ernstige deuk en na telefonisch gesprek met enkele mensen verwacht ik toch een tegemoetkoming van colruyt. Uw antwoord tegemoetziende verblijf ik , hoogachtend , Dirk Verhelst
Xtra 8159 2325 2665
deboeverie Corinne
30/09/2023 om 11:59Geachte,
Ik ben reeds jaren klant bij jullie nog voor jullie nieuwe winkel open ging in kuurne ,colruyt in het ring shopping center
Wat mij eigenlijk stoort is in bepaalde winkels dus in kortrijk en kuurne zelf is dat de koffiemachines regelmatig uit dienst zijn , wat natuurlijk kan gebeuren maar het personneel zet dan een bericht met tydelijk buiten gebruik, maar dat tijdelijk duurt heel lang voor het koffiemachien hersteld wordt , wat mij echter heel erg stoort is dat de wijnproeverij wel altijd doorgaat en dit niet zo verstandig is van colruyt
Mensen moeten straks na boodschappen terug de baan op en wij als klanten zien ook wel dat er koppels komen om zogezegd te proeven ,
maar het blijft echter niet bij 1,2,3 kleine glaasjes , sommige mensen hebben daar dan ook hun bedenkingen bij ,tja den drank blijft open maar de koffiemachine waar niemand dronken of tipsee van wordt
tja
ik zou toch beleefd met aanvraag willen vragen om de koffiemachines ttijdig te willen herstellen aub,valt ook op dat dit minder gebeurde voor
onze vriend CORONA of heb ik het mis
ik blijf bij mijn besluit dat men,meer kan genieten van een tas goeie koffie , dan dat rode of witte gevaarlijke spul
Vele winkels bieden trouwens hun klanten koffie aan
Groeten
Nelly lemmens
20/12/2023 om 09:58Gisteren 19 Dec,rond 18 uur mijn eerste bezoek Tessenderlo.
Onbeschoft personeel aan de kassa !
Nog nergens voor gehad.Normaal ga ik naar Averbode ,altijd vriendelijk ontvangen .
Dirk Verhelst
07/01/2024 om 15:50Eind december 2023 heb ik gevulde kalkoen besteld voor nieuwjaarsfeest op 6 januari 2024 met kinderen en kleinkinderen. Bevestiging gekregen van reservatie met reservatienummer 6992054 om af te halen op zaterdag 06/01 tussen 9 en 10u in uw winkel op linkeroever. Tot zover alles OK tot ik op zaterdag, toen ik onderweg was voor de afhaling, telefoon kreeg in de wagen van de beenhouwerij op LO met de melding dat de afhaling niet mogelijk was omdat er nergens geen kalkoen meer te krijgen is. Na veel getelefoneer heb in een bonapp winkel en in colruyt te Beveren nog enkele gevulde filets gevonden. Ik had graag een antwoord bekomen hoe dit mogelijk kan zijn, dat alles bevestigd wordt en wij gerust waren ,en dat op het allerlaatste moment alles wordt afgebeld. Mijn vertrouwen in Colruyt krijgt hierdoor toch een ernstige deuk en na telefonisch gesprek met enkele mensen verwacht ik toch een tegemoetkoming van colruyt. Uw antwoord tegemoetziende verblijf ik , hoogachtend , Dirk Verhelst
Xtra 8159 2325 2665
Alex Williams
05/02/2024 om 18:03Ik ben verhuist naar Fruithoflaan 33 bus 5, 2600 Berchem