• Zamira Alikovna
    16/05/2022 om 15:30

    In een andere winkels werd ik nooit gecontroleerd als in deze Carefoer van Borgloon!
    Elke keer moet ik mijn tas laten zien aan de kassa.
    Het vernederd mij enorm. Ja, afkomstig ben ik van Kazakhstan, maar ik woon in Borgloon al van 2003. Is het niet goed iets van mijn uiterkijk? Waarom heb ik niet gezien dat andere mensen moeten hun tassen laten zien zo veel zo als ik?
    Ik kwam naar de manager om rustig te praten om een ​​wederzijds positieve oplossing te vinden van die ongename situatie.
    Weet u een oplossing?
    Meer niet komen naar deze winkel.
    Service op het “hooge” niveau!
    Bedankt!
    Zamira Alikovna Tukhtakhunova

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Veerle Vanquaethem
    07/10/2023 om 11:25

    Voor de tweede maal ongelofelijk efficiënt en snel geholpen bij een door mezelf verkeerd aangemaakte factuur via Carrefour Invoice. in 2022 een keer door een vriendelijke dame die toen in geen tijd een kredietnota opmaakte en een correct factuur. Vandaag door Mark die in enkele minuten tijd hetzelfde deed. Dit alles op een super gemoedelijke manier.

    Vriendelijke en efficiënte service is vandaag de dag zeldzaam maar deze klantendienst is top!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Veerle Vanquaethem
    07/10/2023 om 11:28

    Vandaag voor de tweede maal efficiënt, vriendelijk en snel geholpen bij het corrigeren van een door mij verkeerd aangemaakt factuur op Carrefour Invoice.

    Vorig jaar door een vriendelijke dame die in geen tijd een kredietnota en een nieuwe factuur opmaakte. Deze keer door Mark die in enkele minuten tijd hetzelfde deed en ook weer op een zeer gemoedelijke manier.

    Goeie service is zeldzaam geworden maar deze klantendienst is top!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe

Gelijkaardige bedrijven