Scarlet vertikt het om je te helpen met het maken van instellingen. Zelfs bij Thunderbird lukt het niet de juiste instellingen in te vullen. Onvoldoende uitleg. Wachtwoord veranderen, resultaat, geen herkenning. 5 telefoons met een flauwe uitleg. Zoals 2 brieven en 1 mail zonder reactie. nu een brief gestuurd ook naar proximus. Meer dan 1 maand geen mail. Problemen begonnen bij de overgang naar Proximus. Klant sedert 2003! Ontbrekende klantvriendelijkheid!!!!!!
Een ramp zonder meer.
colaers hendrik
24/08/2023 om 15:39ik ben bedrogen met mijn nieuwe aansluiting ik krijg niet wat ik gevraagd heb, gij hebt een zeer slechte service
tournoy
13/09/2023 om 23:40slechte verbinding of geen
Coolsaet
25/12/2024 om 22:54Scarlet vertikt het om je te helpen met het maken van instellingen. Zelfs bij Thunderbird lukt het niet de juiste instellingen in te vullen. Onvoldoende uitleg. Wachtwoord veranderen, resultaat, geen herkenning. 5 telefoons met een flauwe uitleg. Zoals 2 brieven en 1 mail zonder reactie. nu een brief gestuurd ook naar proximus. Meer dan 1 maand geen mail. Problemen begonnen bij de overgang naar Proximus. Klant sedert 2003! Ontbrekende klantvriendelijkheid!!!!!!
Een ramp zonder meer.
Alexander
23/01/2025 om 21:52Zojuist overschakeling scarlet naar Proximus, na inbreng nodige aanpassingen werkt mijn Thunderbird maar half, ontvangt OK.
Verzending ZERO
NA 2 hulpvragen géén oplossing. 🥴🤔🧐