• Ramona Deneubourg
    11/07/2025 om 18:43

    Klacht over medewerker Shane en onopgelost probleem

    Beste Mobile Vikings

    Ik wens hierbij een formele klacht in te dienen over de behandeling van mijn dossier door uw medewerker Shane.

    Ondanks dat ik alle gevraagde documenten heb doorgestuurd, is mijn probleem tot op heden niet opgelost. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen, maar ik krijg geen duidelijke oplossing of opvolging. Vandaag stel ik vast dat er nog steeds geen vooruitgang is geboekt, wat ik als bijzonder onprofessioneel ervaar.

    Daarnaast merk ik op dat mijn persoonsgegevens wel in uw systeem aanwezig zijn, maar niet zichtbaar zijn in mijn account. Dit roept ernstige vragen op over transparantie en gegevensverwerking. Ik heb geen toestemming gegeven om mijn gegevens op deze manier te verwerken en verzoek u dringend om:

    1.Een volledige uitleg over waarom mijn gegevens in uw systeem staan zonder dat ze in mijn account vermeld worden.

    2.Een onmiddellijke oplossing voor het oorspronkelijke probleem waarvoor ik contact opnam.

    3.Een schriftelijke bevestiging van de stappen die u onderneemt om dit recht te zetten.

    Indien ik binnen 7 werkdagen geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik genoodzaakt zijn om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie en de Gegevensbeschermingsautoriteit.

    Met vriendelijke groet
    Ramona Deneubourg

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe