Klacht over medewerker Shane en onopgelost probleem
Beste Mobile Vikings
Ik wens hierbij een formele klacht in te dienen over de behandeling van mijn dossier door uw medewerker Shane.
Ondanks dat ik alle gevraagde documenten heb doorgestuurd, is mijn probleem tot op heden niet opgelost. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen, maar ik krijg geen duidelijke oplossing of opvolging. Vandaag stel ik vast dat er nog steeds geen vooruitgang is geboekt, wat ik als bijzonder onprofessioneel ervaar.
Daarnaast merk ik op dat mijn persoonsgegevens wel in uw systeem aanwezig zijn, maar niet zichtbaar zijn in mijn account. Dit roept ernstige vragen op over transparantie en gegevensverwerking. Ik heb geen toestemming gegeven om mijn gegevens op deze manier te verwerken en verzoek u dringend om:
1.Een volledige uitleg over waarom mijn gegevens in uw systeem staan zonder dat ze in mijn account vermeld worden.
2.Een onmiddellijke oplossing voor het oorspronkelijke probleem waarvoor ik contact opnam.
3.Een schriftelijke bevestiging van de stappen die u onderneemt om dit recht te zetten.
Indien ik binnen 7 werkdagen geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik genoodzaakt zijn om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie en de Gegevensbeschermingsautoriteit.
Ramona Deneubourg
11/07/2025 om 18:43Klacht over medewerker Shane en onopgelost probleem
Beste Mobile Vikings
Ik wens hierbij een formele klacht in te dienen over de behandeling van mijn dossier door uw medewerker Shane.
Ondanks dat ik alle gevraagde documenten heb doorgestuurd, is mijn probleem tot op heden niet opgelost. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen, maar ik krijg geen duidelijke oplossing of opvolging. Vandaag stel ik vast dat er nog steeds geen vooruitgang is geboekt, wat ik als bijzonder onprofessioneel ervaar.
Daarnaast merk ik op dat mijn persoonsgegevens wel in uw systeem aanwezig zijn, maar niet zichtbaar zijn in mijn account. Dit roept ernstige vragen op over transparantie en gegevensverwerking. Ik heb geen toestemming gegeven om mijn gegevens op deze manier te verwerken en verzoek u dringend om:
1.Een volledige uitleg over waarom mijn gegevens in uw systeem staan zonder dat ze in mijn account vermeld worden.
2.Een onmiddellijke oplossing voor het oorspronkelijke probleem waarvoor ik contact opnam.
3.Een schriftelijke bevestiging van de stappen die u onderneemt om dit recht te zetten.
Indien ik binnen 7 werkdagen geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik genoodzaakt zijn om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie en de Gegevensbeschermingsautoriteit.
Met vriendelijke groet
Ramona Deneubourg