• Marylene Debacker
    25/06/2022 om 22:15

    Totaal geen antwoord

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • francis de pooter
    14/08/2022 om 17:58

    Ik heb gisteren test genomen met pickx sports, met de bedoeling voetbal via mijn desktop te bekijken. Vermits jullie er niet in slagen dat in perfecte omstandigheden te doen verzoek ik u onmiddellijk een einde te stellen aan deze kennismaking. Ik zal die dienstverlening wel bekomen via Eleven Sport of via een andere provider. Klungelaars.

  • WYNSBERGHE ANITA
    25/08/2022 om 00:00

    TRIESTIG JULLIE DREIGENDE BERICHTEN… vandaag een brief van proximus ontvangen, recommandé zogezegd….. sluit mij maar af, er zijn betere providers….. kzie je personeel zo afvloeien…..

  • Colson Paul
    03/07/2023 om 17:34

    gisteren probleem met proximus TV gemeld van mijn 92-jarige tante. Meer dan een half uur contact gehad met de helpdesk via mijn (telenet) GSM, drie maal uitgegooid tijdens de aanmelding. Uiteindelijk toch tot besluit gekomen dat de tv-box niet werkt en dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Vandaag nog steeds niks, want B-post heeft misschien leverproblemen? Zoek dan iemand die geen problemen heeft om te leveren. Dit is geen slechte service, dit is GEEN service. Laat staan de oplossing die wordt aangeboden. Kan een alleenstaande hoogbejaarde zelfstandig een tv-box aansluiten? Ik denk het niet.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Appeltans Gaston
    05/07/2023 om 13:14

    Ik vroeg u mijn afrekening van 1 juli 2023 te verbeteren door ze te verminderen met 30@ voor wederinvoegestelling.
    Deze herstart was te wijten aan problemen bij u en kan mij dus niet aangerekend worden.
    U zou mij antwoorden maar dat is nog niet gebeurd.

    Algemene beoordeling

    Wachttijd

  • MF
    13/07/2023 om 17:59

    Onmogelijk om Proximus via mail te bereiken. Het forum kan ik niet bereiken, als ik de procedure ‘vergeten wachtwoord’ invoer dan draai ik rondjes maar raak niet binnen

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • JOS JANSSEN
    18/10/2023 om 15:17

    gisteren pas na 4 pogingen iemand aan de lijn gekregen. Die dame was wel heel vriendelijk en behulpzaam.
    Ze stelde voor om mij de volgende dag terug te bellen om mij toe te laten extra info te vergaren.
    Dat telefoontje kwam niet. Ik probeer nu al een half uur binnen te raken maar krijg steeds onmiddellijk de boodschap”probeer later opnieuw”

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • gerda muls
    18/10/2023 om 16:23

    klantendienst niet bereikbaar, problemen dus niet opgelost doch abonnement maandelijks betaald

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

  • Willy Gielis
    08/12/2023 om 15:58

    Reeds twee maanden bezig met pack in orde te krijgen en 3 maal winkel bezocht, nog steeds niet in orde.
    Bellen helpt ook niet want zij weten meestal geen antwoord en sturen je door naar de winkel.
    Dus van het kastje naar de muur

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe