Ik heb gisteren test genomen met pickx sports, met de bedoeling voetbal via mijn desktop te bekijken. Vermits jullie er niet in slagen dat in perfecte omstandigheden te doen verzoek ik u onmiddellijk een einde te stellen aan deze kennismaking. Ik zal die dienstverlening wel bekomen via Eleven Sport of via een andere provider. Klungelaars.
TRIESTIG JULLIE DREIGENDE BERICHTEN… vandaag een brief van proximus ontvangen, recommandé zogezegd….. sluit mij maar af, er zijn betere providers….. kzie je personeel zo afvloeien…..
gisteren probleem met proximus TV gemeld van mijn 92-jarige tante. Meer dan een half uur contact gehad met de helpdesk via mijn (telenet) GSM, drie maal uitgegooid tijdens de aanmelding. Uiteindelijk toch tot besluit gekomen dat de tv-box niet werkt en dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Vandaag nog steeds niks, want B-post heeft misschien leverproblemen? Zoek dan iemand die geen problemen heeft om te leveren. Dit is geen slechte service, dit is GEEN service. Laat staan de oplossing die wordt aangeboden. Kan een alleenstaande hoogbejaarde zelfstandig een tv-box aansluiten? Ik denk het niet.
Ik vroeg u mijn afrekening van 1 juli 2023 te verbeteren door ze te verminderen met 30@ voor wederinvoegestelling.
Deze herstart was te wijten aan problemen bij u en kan mij dus niet aangerekend worden.
U zou mij antwoorden maar dat is nog niet gebeurd.
Onmogelijk om Proximus via mail te bereiken. Het forum kan ik niet bereiken, als ik de procedure ‘vergeten wachtwoord’ invoer dan draai ik rondjes maar raak niet binnen
gisteren pas na 4 pogingen iemand aan de lijn gekregen. Die dame was wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ze stelde voor om mij de volgende dag terug te bellen om mij toe te laten extra info te vergaren.
Dat telefoontje kwam niet. Ik probeer nu al een half uur binnen te raken maar krijg steeds onmiddellijk de boodschap”probeer later opnieuw”
Reeds twee maanden bezig met pack in orde te krijgen en 3 maal winkel bezocht, nog steeds niet in orde.
Bellen helpt ook niet want zij weten meestal geen antwoord en sturen je door naar de winkel.
Dus van het kastje naar de muur
Bij deze laat ik weten dat ik niet te vreden over jullie ik heb al een maand problemen met Proximus pix app als ik de app open doe dan draait er een witte cirkel rond die aan het zoeken is ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld uitgelegd wat mijn probleem is of ik hoor om de vijf minuten een muziekje of ze leggen gewoon meer ik vindt dat dit niet meer kan .ik geef jullie nog een paar dagen is het probleem niet opgelost dan zijn jullie een klant kwijt en deze keer meen ik het echt
Marylene Debacker
25/06/2022 om 22:15Totaal geen antwoord
francis de pooter
14/08/2022 om 17:58Ik heb gisteren test genomen met pickx sports, met de bedoeling voetbal via mijn desktop te bekijken. Vermits jullie er niet in slagen dat in perfecte omstandigheden te doen verzoek ik u onmiddellijk een einde te stellen aan deze kennismaking. Ik zal die dienstverlening wel bekomen via Eleven Sport of via een andere provider. Klungelaars.
WYNSBERGHE ANITA
25/08/2022 om 00:00TRIESTIG JULLIE DREIGENDE BERICHTEN… vandaag een brief van proximus ontvangen, recommandé zogezegd….. sluit mij maar af, er zijn betere providers….. kzie je personeel zo afvloeien…..
Colson Paul
03/07/2023 om 17:34gisteren probleem met proximus TV gemeld van mijn 92-jarige tante. Meer dan een half uur contact gehad met de helpdesk via mijn (telenet) GSM, drie maal uitgegooid tijdens de aanmelding. Uiteindelijk toch tot besluit gekomen dat de tv-box niet werkt en dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Vandaag nog steeds niks, want B-post heeft misschien leverproblemen? Zoek dan iemand die geen problemen heeft om te leveren. Dit is geen slechte service, dit is GEEN service. Laat staan de oplossing die wordt aangeboden. Kan een alleenstaande hoogbejaarde zelfstandig een tv-box aansluiten? Ik denk het niet.
Appeltans Gaston
05/07/2023 om 13:14Ik vroeg u mijn afrekening van 1 juli 2023 te verbeteren door ze te verminderen met 30@ voor wederinvoegestelling.
Deze herstart was te wijten aan problemen bij u en kan mij dus niet aangerekend worden.
U zou mij antwoorden maar dat is nog niet gebeurd.
MF
13/07/2023 om 17:59Onmogelijk om Proximus via mail te bereiken. Het forum kan ik niet bereiken, als ik de procedure ‘vergeten wachtwoord’ invoer dan draai ik rondjes maar raak niet binnen
JOS JANSSEN
18/10/2023 om 15:17gisteren pas na 4 pogingen iemand aan de lijn gekregen. Die dame was wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ze stelde voor om mij de volgende dag terug te bellen om mij toe te laten extra info te vergaren.
Dat telefoontje kwam niet. Ik probeer nu al een half uur binnen te raken maar krijg steeds onmiddellijk de boodschap”probeer later opnieuw”
gerda muls
18/10/2023 om 16:23klantendienst niet bereikbaar, problemen dus niet opgelost doch abonnement maandelijks betaald
Willy Gielis
08/12/2023 om 15:58Reeds twee maanden bezig met pack in orde te krijgen en 3 maal winkel bezocht, nog steeds niet in orde.
Bellen helpt ook niet want zij weten meestal geen antwoord en sturen je door naar de winkel.
Dus van het kastje naar de muur
Geertje vercauteren
12/06/2024 om 21:42Geachte.
Bij deze laat ik weten dat ik niet te vreden over jullie ik heb al een maand problemen met Proximus pix app als ik de app open doe dan draait er een witte cirkel rond die aan het zoeken is ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld uitgelegd wat mijn probleem is of ik hoor om de vijf minuten een muziekje of ze leggen gewoon meer ik vindt dat dit niet meer kan .ik geef jullie nog een paar dagen is het probleem niet opgelost dan zijn jullie een klant kwijt en deze keer meen ik het echt
Mvg Geertje vercauteren