• Van Nieuwenhove Bert
    25/08/2023 om 20:21

    Nu is het echt duidelijk da je zeker niet bij telenet moet zijn voor de sevice.
    3weken wachten om overgeschakkeld te kunnen worden van orange naar telenet. eindelijk overgeschakend werk mn gsm niet.uitleg van telenet een server foutje.orange sim kaart is afgesloten telenet sim kaart werk niet. uitleg aan de telefoon wat er nu moet gebeuren??? Zeggen ze doodleuk een weekendje geen gsm he mijnheer. proximus zal me van harte welkom heten denk ik dan.
    Grtjs Bert Van Nieuwenhove en hopenlijk tot nooit meer

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • John Desimpelaere
    02/10/2023 om 17:36

    Op 23 september een Digicorder aangekocht in vervanging van een Digibox. willen installeren en tot stap 2 geen enkel probleem evenwel blijft de opstartprocedure hangen bij stap 3. Gewacht en gewacht en , kort gezegd, 8 x een telefoontje gehad met een medewerker. De ene beloofde dat het binnen de 24 u in orde zou zijn, de andere zei dat ze zouden terugbellen en de lijn werd tot 3 maal toe onderbroken, nog een andere zei dat het zou doorgegeven worden aan de betrokken dienst die het snel kon oplossen maar omdat het om een 2e TV ging het ook nog weken duren vooraleer de activatie kon worden gerealiseerd. Besluit de aankoop van mijn nieuwe Digicorder is een nodeloze uitgave als jullie niet kunnen instaan om deze te activeren vooral omdat hij zal worden gebruikt in de kamer van een zorgbehoevend persoon .Bedankt Telenet voor de goeie klantenservice !!!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Bart Vamuylder
    24/01/2024 om 18:40

    Beste ,

    Wij hebben niks anders dan problemen met telenet en zeker met onze smartphone !!!!

    Hier zijn veel systemen die werken met onze smartphone zoals onze laadpaal enz

    Maar als het niet deftig werkt en amper verbinding hebben wat al jaren het probleem is maar nu de laatste weken EXTREEM ERG kunnen de systemen ook niet deftig werken tot frustatie

    Wanneer word dit probleem eens eindelijk opgelost

    Ik en mijn man moeten altijd maar buiten staan om te kunnen bellen of ze verstaan ons niet aan de andere kant

    Zo hoeft het niet te werken en zeker in de herfst / winter is dit geen optie om buiten te moeten staan !!!!

    Ik denk dat wij genoeg per maand betalen maar zie dan ook dat het werkt !!

    Als je dan belt duurt het enorm lang voor je binnen geraakt en dan krijg je als antwoord de mast is te licht om alle klanten te kunnen helpen daar we ook base hebben overgenomen

    Ha dit is dan het antwoord , sorry

    Dan zal mijn factuur ook eens niet betaald worden hoor

    Waar je voor moet betalen moet het ook werken zoals het hoort !!!!

    Dit ga over adres : Bart Vanmuylder , Leuvenstraat 40 , 3020 Herent

    Klantnummer : 976623480

    Indien u mij wilt contacteren mag op het nummer : 0499 39 31 63

    Mvg
    Fam.Vanmuylder

Voeg een beoordeling toe