Flink balen. Heb een Bongo bon van 50 euro. Favorites for two. Nou mooi niet. Volgens de website is de bon verlopen en niet meer te gebruiken. Corona of niet. 50 euro weg. Dat kan toch zo maar niet. Ben bang dat Bongo zich juridisch ingedekt heeft. Hebben jullie ook deze ervaring met Bongo. Ben van plan het programma kassa in te schakelen. Ik voel mij meer dan schandalig behandeld. Ben benieuwd naar jullie reactie
Ik krijg van mijn zoon een bongobon voor ontbijt met bubbels 2 personen. Mooi cadeau om te verzilveren tijdens mijn vakantie aan zee. Op een woensdag In juli vraag ik reservatie voor zaterdag in restaurant Honfleur Middelkerke. Antwoord: ” Dat kan voorlopig niet., alles is volzet tot na de eerste helft van augustus”. Dan maar bij Veneziana aangeklopt. Daar is geen mogelijkheid voor de hele maand augustus.De reactie op 17 augustus voor reservatie in Honfleur op 24 augustus is: “Weet u wel wat u vraagt, mijnheer ? Ik heb 30 kamers te bedienen, uw tafelreservatie kan er niet meer bij.” Op mijn bestelling van 16 september voor reservatie zaterdag 21 september krijg ik per mail: “dat kan enkel op vrijdag en daarna nemen we 2 weken verlof.”
Helaas, mijn eigen zomervakantie aan zee is voorbij. Ik schaam me om mijn zoon te vertellen dat ik zijn geschenk niet heb kunnen gebruiken.
Misschien kunnen Honfleur en Veneziana in Middelkerke uit de Bongo adressen geschrapt worden. Een mens wil toch van een ontbijt genieten tijdens de vakantieperiode !!!
M. Nova
06/06/2022 om 11:30Flink balen. Heb een Bongo bon van 50 euro. Favorites for two. Nou mooi niet. Volgens de website is de bon verlopen en niet meer te gebruiken. Corona of niet. 50 euro weg. Dat kan toch zo maar niet. Ben bang dat Bongo zich juridisch ingedekt heeft. Hebben jullie ook deze ervaring met Bongo. Ben van plan het programma kassa in te schakelen. Ik voel mij meer dan schandalig behandeld. Ben benieuwd naar jullie reactie
Nic
09/08/2024 om 14:46Niet te bereiken
Deryckere
17/09/2024 om 10:05Ik krijg van mijn zoon een bongobon voor ontbijt met bubbels 2 personen. Mooi cadeau om te verzilveren tijdens mijn vakantie aan zee. Op een woensdag In juli vraag ik reservatie voor zaterdag in restaurant Honfleur Middelkerke. Antwoord: ” Dat kan voorlopig niet., alles is volzet tot na de eerste helft van augustus”. Dan maar bij Veneziana aangeklopt. Daar is geen mogelijkheid voor de hele maand augustus.De reactie op 17 augustus voor reservatie in Honfleur op 24 augustus is: “Weet u wel wat u vraagt, mijnheer ? Ik heb 30 kamers te bedienen, uw tafelreservatie kan er niet meer bij.” Op mijn bestelling van 16 september voor reservatie zaterdag 21 september krijg ik per mail: “dat kan enkel op vrijdag en daarna nemen we 2 weken verlof.”
Helaas, mijn eigen zomervakantie aan zee is voorbij. Ik schaam me om mijn zoon te vertellen dat ik zijn geschenk niet heb kunnen gebruiken.
Misschien kunnen Honfleur en Veneziana in Middelkerke uit de Bongo adressen geschrapt worden. Een mens wil toch van een ontbijt genieten tijdens de vakantieperiode !!!