• M. Nova
    06/06/2022 om 11:30

    Flink balen. Heb een Bongo bon van 50 euro. Favorites for two. Nou mooi niet. Volgens de website is de bon verlopen en niet meer te gebruiken. Corona of niet. 50 euro weg. Dat kan toch zo maar niet. Ben bang dat Bongo zich juridisch ingedekt heeft. Hebben jullie ook deze ervaring met Bongo. Ben van plan het programma kassa in te schakelen. Ik voel mij meer dan schandalig behandeld. Ben benieuwd naar jullie reactie

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Nic
    09/08/2024 om 14:46

    Niet te bereiken

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Deryckere
    17/09/2024 om 10:05

    Ik krijg van mijn zoon een bongobon voor ontbijt met bubbels 2 personen. Mooi cadeau om te verzilveren tijdens mijn vakantie aan zee. Op een woensdag In juli vraag ik reservatie voor zaterdag in restaurant Honfleur Middelkerke. Antwoord: ” Dat kan voorlopig niet., alles is volzet tot na de eerste helft van augustus”. Dan maar bij Veneziana aangeklopt. Daar is geen mogelijkheid voor de hele maand augustus.De reactie op 17 augustus voor reservatie in Honfleur op 24 augustus is: “Weet u wel wat u vraagt, mijnheer ? Ik heb 30 kamers te bedienen, uw tafelreservatie kan er niet meer bij.” Op mijn bestelling van 16 september voor reservatie zaterdag 21 september krijg ik per mail: “dat kan enkel op vrijdag en daarna nemen we 2 weken verlof.”
    Helaas, mijn eigen zomervakantie aan zee is voorbij. Ik schaam me om mijn zoon te vertellen dat ik zijn geschenk niet heb kunnen gebruiken.
    Misschien kunnen Honfleur en Veneziana in Middelkerke uit de Bongo adressen geschrapt worden. Een mens wil toch van een ontbijt genieten tijdens de vakantieperiode !!!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Vicky
    05/03/2025 om 17:24

    Ik ruilde mijn bongo voor ontbijt met bubbels. Nu heb ik helemaal niets meer. Geen e-mail, ook niet in de spam folder. En hij is ook niet op mijn account te zien. En als ik da een mail stuur of via de chat hulp vraag krijg ik telkens Olivia. En die blijft maar rond de pot draaien. Wanneer krijg ik nu eens iemand deftig te spreken (met een ziel)???

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • yvette Dekleermaeker
    25/03/2025 om 16:03

    Mijnheer, Mevrouw,

    Al meer dan 2 maanden probeer ik de bongo bon te gebruiken die ik cadeau kreeg voor het leveren van 4 x een bloemenboeket.
    Tevergeefs tot hiertoe.
    Op de bon staat het mailadres van de bloemenwinkel en daar heb ik alle gegevens doorgegeven, nooit antwoord gekregen.
    Nadien stuurde ik een mail naar bongoklantendienst om het probleem te melden: geen antwoord.
    Ik belde de Klantendienst van bongo op en daar gaven ze me het telefoonnummer van de winkel.
    Wanneer ik daar belde vroeg de dame wanneer ik het boeket kwam halen. Ik ga niet naar Mechelen rijden, een parking betalen om een boeket af te halen.
    Ik vroeg het op te sturen en met wat tegenzin was ze akkoord.
    Nooit een boeket ontvangen.
    Wanneer ik haar een bericht stuurde op haar telefoon zei ze dat ze met vakantie waren.
    Ik heb een tijd gewacht en terug zelf contact met haar gezocht en weer vroeg ze het nummer van mijn bongo bon, wat ik voor de zoveelste keer heb doorgegeven.
    Dit is nu veertien dagen geleden en nog steeds niets ontvangen.
    Schandalig dat de bongodienst met zulke mensen werkt en voor de mensen die je die bon gaven kan ik niet anders dan hun teleurstellen.
    Nooit komt er bij mij nog zo’n bon binnen, het is een nutteloos en vergiftigd geschenk.
    Ook het e-mailadres dat op jullie site vermeld wordt werkt niet.
    Vriendelijke groeten,
    Yvette Dekleermaeker

Voeg een beoordeling toe

Gelijkaardige bedrijven