• Lorenzo Desloovere
    29/11/2023 om 18:56

    Beste,
    Deze middag heb ik beroep gedaan op jullie verkoop van 2de hands producten. Ik vulde het formulier in en de prijs was 97 euro. Toen ik in de winkel kwam was de prijs 54 euro. Het product was in perfecte staat maar wanneer ik deze terug invulde met niet perfect gaf hij zelfs 103 euro aan wel met de aankoopprijs van 180 euro (wat nu de prijs) Ik vind het heel vervelend voor de verkoopster in jullie winkel. Want ik zei nog ergens tussenin kan ik wel inkomen bv 70 euro maar van 97 naar 54 vind ik wel heel ver uiteenlopend en is wel echt niet verkoopbaar. Aan de verkoopster hoorde ik ook wel dat dit steeds zo is. Zij zag mijn prijs dus kan zij dat toch niet echt verkopen.

    Bij deze hoop ik van harte dat jullie de prijs die opgegeven wordt wanneer de klant deze invult toch wat meer de prijs benadert die de klant vooraf invult. Wanneer de klant niet zo ontgoocheld is zal dit heel wat voordelen teweeg brengen voor zowel klant als verkoopster in de winkel.

    Mvg Ann Vereenooghe

  • Marleen Krols
    21/12/2023 om 12:24

    Beste,

    Ik heb van uw medewerkster, Berlinda, te late informatie gekregen over een product dat ik had teruggestuurd. Het was terug naar mij gestuurd vermits het adres onvolledig was, MAAR DAT WAS NIET ONVOLLEDIG!!!
    Intussen was de retourdatum bijna verstreken, en heb ik 3 mails gestuurd met de vraag of ik mijn geld zeker zou terugkrijgen, waarop in ‘6 DAGEN’ moest wachten. Zo ’n slechte service heb ik nog nooit gehad bij andere online shops!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe

Gelijkaardige bedrijven