Beste,
wij zijn reeds jaren klant bij jullie, echter ben ik dan zeer misnoegt over mijn aankopen op 02/04/2024.
Bij de aankoop van een nieuwe microgolf combi werd ons gezegd dat de levering +- 3weken zou zijn wat voor ons te lang daar ons niet meer functioneerde hadden wij snel een nieuwe nodig. echter had toe gestemd met de aankoop.
bij mijn thuis komst keek ik echter online naar het toestel dat wij hadden aangekocht dat het toestel in voorraad was.
in de winkel in Sint-Truiden.
Vandaag op 03/04/2024 heb ik dan de aankoop geanuleerd.
en heb ik bij een collega van jullie mijn aankoop geplaatst.
en word dan ook op 03/04/2024 geleverd;
Bij deze zal ik dan ook geen aankopen mijn doen in de winkel te Hasselt en bij Vanden Borre in zijn geheel.
met vriendelijke groet
Pascal Willems
Heb dan ook het toestel bij
Ik deed een aankoop van 600 € bij Van den Borre Hasselt en door omstandigheden moest ik mijn afspraak verplaatsen, niet op het nippertje maar ruim op tijd. Een bediende van het callcenter Van den Borre meldt mij doodleuk, dat zal dan 40 € kosten.
Deze persoon is ook niet gemachtigd om te onderhandelen maar ik kon ook de winkelverantwoordelijke niet aan de lijn krijgen.
Eerlijk gezegd vind ik 40 € kosten om een afspraak te verplaatsen pure afzetterij.
Ondertussen heb ik een oplossing gevonden opdat de afspraak kan doorgaan op het voorziene moment maar ik zal nooit nog een aankoop doen bij Van den Borre alsook mijn kinderen en kleinkinderen niet. Jammer, hoe wil je nou je bedrijf klantvriendelijk uitbouwen met zo een starre houding.
pascal willems
03/04/2024 om 12:24Beste,
wij zijn reeds jaren klant bij jullie, echter ben ik dan zeer misnoegt over mijn aankopen op 02/04/2024.
Bij de aankoop van een nieuwe microgolf combi werd ons gezegd dat de levering +- 3weken zou zijn wat voor ons te lang daar ons niet meer functioneerde hadden wij snel een nieuwe nodig. echter had toe gestemd met de aankoop.
bij mijn thuis komst keek ik echter online naar het toestel dat wij hadden aangekocht dat het toestel in voorraad was.
in de winkel in Sint-Truiden.
Vandaag op 03/04/2024 heb ik dan de aankoop geanuleerd.
en heb ik bij een collega van jullie mijn aankoop geplaatst.
en word dan ook op 03/04/2024 geleverd;
Bij deze zal ik dan ook geen aankopen mijn doen in de winkel te Hasselt en bij Vanden Borre in zijn geheel.
met vriendelijke groet
Pascal Willems
Heb dan ook het toestel bij
De Pauw Andre
19/04/2024 om 10:08ik krijg niet het antwoord wat ik verwacht ????
Anne-Marie Boone
24/09/2024 om 09:15Ik deed een aankoop van 600 € bij Van den Borre Hasselt en door omstandigheden moest ik mijn afspraak verplaatsen, niet op het nippertje maar ruim op tijd. Een bediende van het callcenter Van den Borre meldt mij doodleuk, dat zal dan 40 € kosten.
Deze persoon is ook niet gemachtigd om te onderhandelen maar ik kon ook de winkelverantwoordelijke niet aan de lijn krijgen.
Eerlijk gezegd vind ik 40 € kosten om een afspraak te verplaatsen pure afzetterij.
Ondertussen heb ik een oplossing gevonden opdat de afspraak kan doorgaan op het voorziene moment maar ik zal nooit nog een aankoop doen bij Van den Borre alsook mijn kinderen en kleinkinderen niet. Jammer, hoe wil je nou je bedrijf klantvriendelijk uitbouwen met zo een starre houding.