• Johan feys
    07/08/2023 om 12:49

    Ik heb nog steeds een deel van mijn paket niet ontvangen ! Heb overal nagevraagd en het is nergens te vinden
    GsON8F20600N833
    Ik weiger dit te betalen

  • Pysmennyi christiaan
    04/09/2023 om 16:56

    Ik heb op 3/8/2023 een bestselling terug gezonden per post op eigen kosten , daar ik niet wist hoe je dit moest doen . Ik had de gegevens van dat op het packet stond dat naar mij werd gezonden bij gevoegt in het terug gezonden packet met uit leg bij . En hen rond de 8 a 10 mails gestuurd en op al deze mails nog geen enkel repons gekreggen , maar krijg wel mails met aan biedingen om te kopen ! Waarom zet shein geen deftig adres te zien waar ge contakt kunt met nemen , ik voel mij als klant gewoon langs de kant gezet en hoop Dat er velen dit zullen lezen

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Desmet hilde
    15/09/2023 om 09:34

    Klantendienst is slecht, ik wil aangeven dat ik geen retourlabel heb ontvangen maar kom altijd op een engelse computer terrecht 😡

    Oplossing

  • pw
    23/05/2024 om 19:47

    welke klantendienst ??? hebben ze niet ! ik roep op om te stoppen met versturen via gls …die leveren niets.

    Algemene beoordeling

  • Haelters Brigitte
    04/09/2024 om 13:29

    Hallo ik wou terug bij jullie bestellen, ik heb al altijd met mijn bancontact kaart betaald, maar nu kan ik dit niet meer,.ik ben genoodzaakt bij jullie concurrentie gegaan terug waar ik dit wel kan doen .Er staat wel dat je bancontact kan betalen, maar met QR code en die heb ik niet.
    Als ik niet meer met bancontact kaart kan betalen, zal ik niet meer bij schein bestellen tot mijn grote spijt

Voeg een beoordeling toe