• Steven
    12/11/2021 om 14:32

    Onbegrijpelijk dat deze mensen klanten zo behandelen,
    Eerst 15min in wacht om doorgeschakeld te worden
    Opnieuw 30 min in wacht
    En geen tel terug na gegevens te moeten geven omdat het te druk was ????

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Robin
    03/02/2022 om 13:51

    Na meer dan 4 uur te proberen bellen over een periode van 3 dagen heb ik ze nog steeds niet kunnen contacteren. Dit is geen service en de seconde dat ik doorgeraak annuleer ik mijn huidig contract.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Erik
    23/02/2022 om 15:53

    Klantenservice totaal onbereikbaar en alleen per telefoon met 39 wachten voor mij. Geen enkele mogelijkheid dus om Luminus te bereiken. Echt heel slecht. Kies een andere leverancier.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • DE GENT E.
    24/02/2022 om 15:37

    hoe ver sta ik met electro en gas

  • Benoit
    23/03/2022 om 10:59

    Noch telefonisch noch per mail te bereiken.
    Onbeleefdheid en misprijzen voor de klant op zijn top.
    100 % machtsmisbruik

  • Wolf Benz
    14/04/2022 om 12:52

    Vreselijke service.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • john
    14/04/2022 om 14:30

    ik vind geen emailadres.
    info@service.luminus.be – mails worden gewoon teruggestuurd!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • corneillie luc
    16/04/2022 om 08:31

    wanner zullen jullie nu weten dat ik de contracten van mijn ouders reeds opgezegd heb sedert 15/02 via jullie zo aangeprezen site waarop staat binnen de 2 dagen is alles in orde blijkbaar niet dus nu moeten jullie maar contact opnemen met het bureau van notaris destrooper uit ledegem op jullie kosten

  • michel
    18/05/2022 om 18:45

    KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!

    Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!

    Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!

    Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!

  • michel
    18/05/2022 om 18:47

    KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!

    Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!

    Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!

    Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Brike Justine
    31/08/2022 om 15:55

    onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen!!!! Wij moeten een nieuw rekeningnummer doorgeven ivm domiciliering.
    of misschien beter nieuwe leverancier !!!!

  • Dany Bohyn
    08/09/2022 om 11:51

    Onmogelijk om de klantendienst te bereiken.

  • Marc Ceulemans
    22/08/2023 om 09:40

    Contract al meer dan een maand onderbroken wegens een fout in de toewijzing van de meters voor gas en electriciteit door Fluvius. ?

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • daniel mistiaen
    04/02/2024 om 10:57

    kan mij niet meer inlogen !

Voeg een beoordeling toe