Onbegrijpelijk dat deze mensen klanten zo behandelen,
Eerst 15min in wacht om doorgeschakeld te worden
Opnieuw 30 min in wacht
En geen tel terug na gegevens te moeten geven omdat het te druk was ????
Na meer dan 4 uur te proberen bellen over een periode van 3 dagen heb ik ze nog steeds niet kunnen contacteren. Dit is geen service en de seconde dat ik doorgeraak annuleer ik mijn huidig contract.
Klantenservice totaal onbereikbaar en alleen per telefoon met 39 wachten voor mij. Geen enkele mogelijkheid dus om Luminus te bereiken. Echt heel slecht. Kies een andere leverancier.
wanner zullen jullie nu weten dat ik de contracten van mijn ouders reeds opgezegd heb sedert 15/02 via jullie zo aangeprezen site waarop staat binnen de 2 dagen is alles in orde blijkbaar niet dus nu moeten jullie maar contact opnemen met het bureau van notaris destrooper uit ledegem op jullie kosten
KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!
Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!
Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!
Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!
KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!
Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!
Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!
Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!
onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen!!!! Wij moeten een nieuw rekeningnummer doorgeven ivm domiciliering.
of misschien beter nieuwe leverancier !!!!
Steven
12/11/2021 om 14:32Onbegrijpelijk dat deze mensen klanten zo behandelen,
Eerst 15min in wacht om doorgeschakeld te worden
Opnieuw 30 min in wacht
En geen tel terug na gegevens te moeten geven omdat het te druk was ????
Robin
03/02/2022 om 13:51Na meer dan 4 uur te proberen bellen over een periode van 3 dagen heb ik ze nog steeds niet kunnen contacteren. Dit is geen service en de seconde dat ik doorgeraak annuleer ik mijn huidig contract.
Erik
23/02/2022 om 15:53Klantenservice totaal onbereikbaar en alleen per telefoon met 39 wachten voor mij. Geen enkele mogelijkheid dus om Luminus te bereiken. Echt heel slecht. Kies een andere leverancier.
DE GENT E.
24/02/2022 om 15:37hoe ver sta ik met electro en gas
Benoit
23/03/2022 om 10:59Noch telefonisch noch per mail te bereiken.
Onbeleefdheid en misprijzen voor de klant op zijn top.
100 % machtsmisbruik
Wolf Benz
14/04/2022 om 12:52Vreselijke service.
john
14/04/2022 om 14:30ik vind geen emailadres.
info@service.luminus.be – mails worden gewoon teruggestuurd!
corneillie luc
16/04/2022 om 08:31wanner zullen jullie nu weten dat ik de contracten van mijn ouders reeds opgezegd heb sedert 15/02 via jullie zo aangeprezen site waarop staat binnen de 2 dagen is alles in orde blijkbaar niet dus nu moeten jullie maar contact opnemen met het bureau van notaris destrooper uit ledegem op jullie kosten
michel
18/05/2022 om 18:45KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!
Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!
Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!
Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!
michel
18/05/2022 om 18:47KORTOM, de → “Klantendienst” bereiken is een RAMP bij luminus!!
Er is geen Email beschikbaar en er is nooit iemand te bereiken via de WEBCHat tijdens kantoor uren (9.00-18.00u) op werkdagen notabene tot in tegenstelling wat de website “beweert” !!!!
Enkel tegen een hoog betalend tarief, zo te lezen aan de mensen hun reacties kan je slechts de helpdesk bereiken en niet verder dan dat !!!
Is het leven nog niet DUUR GENOEG geworden zonder dat mensen met een peperduur telefoon rekening worden opgezadeld of wattte!!!
Brike Justine
31/08/2022 om 15:55onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen!!!! Wij moeten een nieuw rekeningnummer doorgeven ivm domiciliering.
of misschien beter nieuwe leverancier !!!!
Dany Bohyn
08/09/2022 om 11:51Onmogelijk om de klantendienst te bereiken.
Marc Ceulemans
22/08/2023 om 09:40Contract al meer dan een maand onderbroken wegens een fout in de toewijzing van de meters voor gas en electriciteit door Fluvius. ?
daniel mistiaen
04/02/2024 om 10:57kan mij niet meer inlogen !