• Jean Paul Mahieu
    27/09/2023 om 16:26

    pakje kon niet geleverd worden door de postbode vandaag om 12:52. De postbode heeft je adres niet gevonden. Hij probeert je pakje de volgende werkdag opnieuw aan te bieden.
    Dit is de boodschap die ik daarnet kreeg. Speciaal thuisgebleven opdat de postman zou kunnen leveren tussen de afgesproken uren. Probleem is wellicht dat de postman analfabeet is gezien hij het adres niet vond. Dus zal hij dan wellicht ook niet in de mogelijkheid zijn morgen te leveren gezien hij het adres niet vinden kon vandaag.
    k Zal dan ook morgen maar gans de dag thuisblijven in de hoop dat er dan toch een postman het adres vinden kan.
    Ah en ’t is reeds de tweede keer dat ik zoiet ervaar met bpost. Van goeie service gesproken.

  • joeri
    02/10/2023 om 20:52

    Als trouwe klant van bpost ben ik enorm teleurgesteld in het bedrijf en de klantendienst , Ik verzond een pakje dat breekbaar was maar goed ingepakt met opschrift breekbaar en met verzekering zou dat geen probleem zijn , het pakje kwam volledig kapot aan waardoor het retour werd gezonden , Voor mij enorm vervelend maar dacht heb verzekering dus dat wordt geregeld . Na 2 maal info te hebben verzonden met de nodige foto’s via de procedure op de website beschadigde goederen beweerd men daar dat ze van niks weten en vragen om de foto’ door te sturen door te antwoorden op hun mail . Nu blijkt dat dit een noreply email is en dat dus niet mogelijk is , na verschillende telefoontjes word het enorm stil en geen duidelijk antwoord laat staan oplossing , ik word er moedeloos van

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe