Proficiat voor uw “LOVE” bericht in HBVL.
Mijn voorstel is echter iets anders : gelieve deze gelden te verdelen aan de zeer vele mensen die via arcopar veel geld zijn verloren door uw bank.
Voor ons bedraagt dit ongeveer 11.000 euro.
Ik hoop nog steeds.
Ghis.
gisteren avond tijdens de openingstijden niet binnen geraakt. nu opnieuw niet. ben ondertussen terug 1/2u aan het wachten. ik ben op 2 nummers aan het bellen en aan het wachten op een medewerker op de chat ….
Onvoorstelbaar, zo’n slechte service!! telefoneren moet je zeker niet doen, zéker niet voor dringende gevallen… de wachtrijen kosten u een fortuin en ge krijgt niemand aanneemt lijn! verschillende nummers geprobeerd, en mailen… my God, waar is de tijd dat ge gewoon een kantoor kon binnen stappen en je direct geholpen werd!
Dhoore Ghisleen
13/02/2022 om 07:59Proficiat voor uw “LOVE” bericht in HBVL.
Mijn voorstel is echter iets anders : gelieve deze gelden te verdelen aan de zeer vele mensen die via arcopar veel geld zijn verloren door uw bank.
Voor ons bedraagt dit ongeveer 11.000 euro.
Ik hoop nog steeds.
Ghis.
ann
11/07/2022 om 10:28geen contact te krijgen bij jullie zowel klantendienst als de kantoren zal dan ook zeker geen klanten aanbevelen
Dimitri Verhelst
26/08/2023 om 09:30gisteren avond tijdens de openingstijden niet binnen geraakt. nu opnieuw niet. ben ondertussen terug 1/2u aan het wachten. ik ben op 2 nummers aan het bellen en aan het wachten op een medewerker op de chat ….
Boze klant
05/09/2023 om 06:10Onvoorstelbaar, zo’n slechte service!! telefoneren moet je zeker niet doen, zéker niet voor dringende gevallen… de wachtrijen kosten u een fortuin en ge krijgt niemand aanneemt lijn! verschillende nummers geprobeerd, en mailen… my God, waar is de tijd dat ge gewoon een kantoor kon binnen stappen en je direct geholpen werd!
sylva christiaens
21/06/2024 om 20:59onbereikbaar ,schande