• tim: verbinnen
    03/06/2022 om 14:38

    Wat een rampzalige lange wachttijden, ja hoor zelfs van meer dan 1 à 2 uur.

  • Stefaan Wauters
    30/12/2023 om 12:30

    Beste;

    Ik ben reeds jaren trouwe klant bij ING.
    In kader van ontvangst 25 € voor 31/12/2023.
    Ik heb de laatste dagen geprobeerd om de ING app te downloaden én activeren op mijn GSM (niet via ITSM maar via card reader !).
    Wanneer ik de activeringsprocedure doorloop zou ik op een gegeven moment een 4- cijferige code moeten ontvangen (via een SMS op mijn GSM). Ik ontvang echter geen code per SMS. Ik heb dit reeds meermaals geprobeerd.
    Graag jullie tussenkomst in deze aub.
    Het zou spijtig zijn dat ik die 25 € om deze redden zou mislopen.
    Alvast dank voor de support.

    In afwachting.
    mvg
    Stefaan Wauters.
    0475 62 50 40.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • Wim
    15/03/2025 om 14:05

    Jullie zijn onbereikbaar terwijl mijn toegang tot de bank geweigerd wordt. Hopelijk heb ik mijn geld nog.
    Kaart 5244 3541 2658 1020
    Gr
    Wim Versteden

  • Monique
    03/04/2025 om 17:04

    De klantendienst bij ING werkt nier echt. Eerst probeert men je via een chat-bot af te schepen. Dan krijg je een Engelstalige ipv Nederlandstalige bediende Tot slot begrijpt men niet dat debetkaart en geheime code gelijk opsturen (2 x voorgehad vorig jaar) niet acceptabel en niet veilig is en wou men nu mijn creditcard ook via gewone post naar mijn adres (in buitenland) opsturen. Een excuus heb ik nooit gekregen. Als ik mijn dossierbeheerder mail of bel is hij nooit aanwezig en als het toch eens gebeurt geeft hij het zo snel mogelijk aan een collega door. Ik ben 40 jaar trouwe klant bij ING.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe

Gelijkaardige bedrijven