• T. Anoniem
    25/08/2022 om 17:27

    Bij Eneco gijzelen ze hun klanten omdat ze niet instaat zijn een afrekening te maken door softwareproblemen. Houdt al maanden aan. Hierdoor is het onmogelijk te gaan vergelijken op VREG.

    Helpdesk medewerker Pieter-Jan lacht het allemaal weg; tegen dat er iemand naar uw klacht zal luisteren zijn de problemen opgelost. Maar heeft geen greintje begrip dat het in dit klimaat van energiecrisis belangrijk is dit allemaal op te kunnen volgen.

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

  • S. Anoniem
    15/08/2023 om 22:18

    Uitbetaling winterpremie 2022 van de overheid premie 1 goedgekeurd mei2023. Einde augustus 2023 nog steeds niet uitbetaald of in mindering gebracht op het factuur. Achterlijke achterliggende diensten weigeren me terug te contacteren. Zijn niet te bereiken via mail of telefoon. Enkel intern ticket systeem dat geen meter opschiet! Nooit meer eneco bah slechte service als je in problemen zit!

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Voeg een beoordeling toe