Ik ben al bezig van 30/11/2023 om de terugbetaling te ontvangen na het overlijden van mijn mama, we zijn vandaag 14/02/2024 en desondanks de vele e-mails helaas nog steeds geen betaling ontvangen. En we kunnen jullie helaas telefonisch ook niet bereiken, is de volgende stap een aangetekend schrijven?
Ik kan niet alles digitaal bekijken (filmpjes) en krijg steeds het antwoord “ons systeem werkt niet optimaal”. Geen efficiënte reactie, ik heb tweemaal mijn wachtwoord veranderd, volledig volgens de juiste procedure en steeds vind ik in mijn account het oude wachtwoord. Telefonisch contact is onmogelijk; jullie admininstratie is een ramp.
Syoen Norbert
23/11/2023 om 16:42vandaag weer geen krant ontvangen !!!
zo kan dat toch niet verder !!!
vanessa hellemans
14/02/2024 om 15:27Ik ben al bezig van 30/11/2023 om de terugbetaling te ontvangen na het overlijden van mijn mama, we zijn vandaag 14/02/2024 en desondanks de vele e-mails helaas nog steeds geen betaling ontvangen. En we kunnen jullie helaas telefonisch ook niet bereiken, is de volgende stap een aangetekend schrijven?
Vanderstappen Freddy
31/05/2024 om 11:19Ik kan niet alles digitaal bekijken (filmpjes) en krijg steeds het antwoord “ons systeem werkt niet optimaal”. Geen efficiënte reactie, ik heb tweemaal mijn wachtwoord veranderd, volledig volgens de juiste procedure en steeds vind ik in mijn account het oude wachtwoord. Telefonisch contact is onmogelijk; jullie admininstratie is een ramp.