• Syoen Norbert
    23/11/2023 at 16:42

    vandaag weer geen krant ontvangen !!!
    zo kan dat toch niet verder !!!

    Wachttijd

  • vanessa hellemans
    14/02/2024 at 15:27

    Ik ben al bezig van 30/11/2023 om de terugbetaling te ontvangen na het overlijden van mijn mama, we zijn vandaag 14/02/2024 en desondanks de vele e-mails helaas nog steeds geen betaling ontvangen. En we kunnen jullie helaas telefonisch ook niet bereiken, is de volgende stap een aangetekend schrijven?

    Wachttijd

    Oplossing

  • Vanderstappen Freddy
    31/05/2024 at 11:19

    Ik kan niet alles digitaal bekijken (filmpjes) en krijg steeds het antwoord “ons systeem werkt niet optimaal”. Geen efficiënte reactie, ik heb tweemaal mijn wachtwoord veranderd, volledig volgens de juiste procedure en steeds vind ik in mijn account het oude wachtwoord. Telefonisch contact is onmogelijk; jullie admininstratie is een ramp.

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

  • ANDRE BUEKERS
    24/08/2024 at 17:14

    U kunt geen klacht indienen. Mogelijke redenen: het abonnement is nog niet gestart of al stopgezet, de bezorging is tijdelijk gepauzeerd, er is mogelijk een betaalachterstand.
    Geen krant op 24.8 en ik kan Humo Kijkt niet koppelen aan mijn abonnement ! Mijn betalingen volgen nochtans strikt !!!!!!!
    FOUT: FOUT: verificatie met reCAPTCHA mislukt.Probeer het opnieuw.

    « Terug

    Algemene beoordeling

    Klantvriendelijkheid

    Wachttijd

    Oplossing

Add a review